Foto: Reuters/Scanpix/LETA
Koronavīrusa pandēmijas laikā strauji kritušies jaunu automašīnu pārdošanas apjomi, liecina Igaunijas uzņēmuma "RIA.comMarketplaces" apkopotā informācija. Eiropas Autoražotāju asociācijas (ACEA) jūnijā publiskotie dati rāda, ka Eiropā kopumā jaunu auto pārdošanas apjoms laika posmā no janvāra līdz maijam, salīdzinot ar situāciju tādā pašā periodā gadu iepriekš, krities par 41,5%.

Mazāk auto šī gada pirmajā pusē pārdots arī Baltijas valstīs, taču šeit auto pārdošanas kritums bijis mazāks, nekā vidēji Eiropā. No trim Baltijas valstīm vismazākais pārdošanas kritums šogad vērojams Lietuvā, kurai seko Latvija un Igaunija, kur auto tirdzniecība sarukusi visstraujāk.

Latvijā šī gada pirmajos piecos mēnešos pārdotas 5297 jaunas automašīnas. Salīdzinot ar pagājušo gadu, pārdošanas apjomi samazinājās par 32,7%. Vispirktākie auto zīmoli šogad Latvijā bija "Toyota", "Volkswagen" un "Škoda".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!