Krievijas meistardarbnīca "Zillers Garage", kas specializējas motociklu pārbūvē un ir guvusi pasaules mēroga atzinību šajā darbības jomā, prezentējusi savu jaunāko projektu, kas tapis uz "BMW R nineT" moticikla bāzes. Šis nav vienkārši tūnings – no oriģināla tam ir tikai motors un transmisija.
"Zillers Garage" projekts izstrādāts sadarbībā ar "BMW Motorrad" nodaļu Krievijā. Projektam par pamatu izmantots "BMW R nineT" modelis, kam ir klasiskie BMW motocikla atribūti – gaisa dzeses opozītmotors un kardāns.
Krievijas meistardarbnīcas projekts ir ļoti sarežģīts – oriģinālais BMW modelis tajā ir praktiski neatpazīstams. "Zillers Garage" meistari šī motocikla pārbūvē iedvesmojušies no pagājušā gadsimta sākuma lidmašīnām – motociklam ir mērinstrumentu pats minimums, bet riteņu diski ieturēti aviācijas turbīnu dizainā.
Šim motociklam ir speciāli izstrādāta hidropneimatiskā balstiekārta, tādēļ "stāvvietas režīmā" tas guļas uz "vēdera" – tam nav motocikliem ierastās pekas. Šādu tehnisko risinājumu, pēc izstrādātāju vārdiem, "kastombaiku" jomā izmanto retais.
Visādi citādi tehniskā ziņā "BMW R nineT" saglabājis vācu funkcionalitāti – tam joprojām ir bezatslēgas aizdedzes sistēma un bremžu pretbloķēšanās sistēma (ABS). Vēl no standarta modeļa ir saglabāts motors un transmisija, bet tikai daļa no balstiekārtas un rāmja. Savukārt alumīnija apdares paneļi, elektronika, lukturi, riteņu diski, motora izplūdes sistēma, sviras un pat vadības pults ir krievu "Zillers Garage" roku darbs.
"BMW R nineT" aprīkots ar 1170 kubikcentimetru divcilindru boksermotoru, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu un 119 ņūtonmetru griezes momentu. Tas ļauj motociklam līdz 100 km/h paātrināties 3,6 sekundēs un maksimāli sasniegt 200 km/h.