Paredzēt šādu nelaimi ir praktiski neiespējami. Par to liecina iepriekšējo mēnešu pieredze, kad bruģēta ceļa segumā iebruka veselas trīs automašīnas. Iemesls negadījumam bija siltumtīkla plīsums, kas izveidojās hidraulisko pārbaužu laikā.
"Ja transportlīdzeklis ir iebrucis asfaltā vai cita veida segumā, būtiski ir novērtēt situāciju un saprast, vai autovadītājs transportlīdzekli var vai nevar izbraukt no bedres. Noteikti nav vēlams šādā situācijā pārlieku aktīvi izmantot akseleratora pedāli, jo tā būs papildu noslodze motoram, riepām, transmisijām, un rezultātā transportlīdzeklis var iebrukt pat vēl dziļāk ceļa segumā. Attiecīgi, ja automašīnu nav iespējams izkustināt, tad ir jāizsauc ugunsdzēsēju glābšanas dienests, kas transportlīdzekli izcels no bedres," norāda "Gjensidige Latvija" riska parakstīšanas nodaļas vadītājs Kārlis Uzuliņš.