"Porsche" pirmais sērijveida elektromobilis "Taycan" izrādījies mazāk pieprasīts, nekā bija iepriekš plānots – šī gada pirmajos sešos mēnešos visā pasaulē realizēti vien 4480 šī modeļa eksemplāri.
Pavisam pirmajā pusgadā "Porsche" realizējis 117 tūkstošus automobiļu, kas ir par 12 procentiem mazāk nekā analoģiskā periodā pērn. Tik būtiski pārdošanas rezultātus ietekmējusi Covid-19 pandēmija, kas daudzās valstīs izraisīja dīlercentru slēgšanu un patērētāju pieprasījumu pēc jauniem auto.
Joprojām vispopulārākais "Porsche" modelis ir "Cayenne" – 2020. gada pirmajos sešos mēnešos tas realizēts 39 tūkstošos vienību. Otrajā vietā ir "Macan" ar 34 tūkstošiem eksemplāru. Pateicoties "911" modeļa jaunajai paaudzei, šī modeļa realizāciju izdevies palielināt par diviem procentiem – līdz 17 tūkstošiem vienību.
Tomēr "Porsche" pirmā pusgada pārdošanas realizācija atklājuši negaidītu ainu ar "Taycan" elektromobili – tas pārdots vien 4480 eksemplāros. Sākotnēji "Porsche" plānoja izgatavot 20 tūkstošus "Taycan" vienību gadā, bet pasūtinājumu pieņemšanas sākotnējā posmā, kad interese izrādījās lielāka par plānoto, "Porsche" elektromobiļa perspektīvais izlaides apjoms tika palielināts divkārtīgi – līdz 40 tūkstošiem vienību gadā. Tādējādi "Porsche" plānoja, ka viņu pirmais sērijveida elektromobilis būs populārāks nekā "Macan", "911" un "Panamera".
"Porsche Taycan" realizācijas apjoms varētu pieaugt, ieviešot lētākas šī modeļa versijas. Pēc "Taycan" modeļa debijas tas bija pieejams tikai divās visdārgākajās versijās – "Turbo" un "Turbo S". Vēlāk tām pievienojās nedaudz lētāka modifikācija "4S".
"Porsche Taycan 4S" bāzes modeļa cena Latvijā, neieskaitot PVN, ir 88 200 eiro, "Taycan Turbo" – 127 300 eiro; bet "Taycan Turbo S" – 155 300 eiro.