Foto: Publicitātes foto
Pastāv viedoklis, ka lēmumu pirkt vai tomēr nepirkt auto, cilvēks pieņem uzreiz pēc iekāpšanas tajā. Tas ir iemesls, kādēļ autoražotāji iegulda ļoti daudz darba, lai tā dēvētā autovadītāja darba vieta būtu maksimāli ērta ikvienam. Ja no malas izskatās, ka vadītājam paveras skats uz gluži parastu priekšējo paneli, tad patiesībā aiz katras podziņas stāv neskaitāmi darbinieki, kuri kopā pavadījuši tūkstošiem stundu, domājot, lai visi slēdži būtu pareizajā augstumā un attālumā.

Ražotāju rīcībā esošie instrumenti

Nepieciešamība vadītāju apgādāt ar visu viņam nepieciešamo informāciju, tai pašā laikā nodrošinot viņam piekļuvi visām modernajos auto iekļautajām atbalsta sistēmām, šajā digitalizācijas laikmetā nav viegls uzdevums, tā ir kā sarežģīta mīkla. Lai to atrisinātu, ražotāji var izmantot un arī izmanto dažādus instrumentus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!