23 komandas, vairāk nekā 60 dalībnieku un 10 dažādi "Alfa Romeo" modeļi, sākot ar absolūto jaunumu – "Alfa Romeo" apvidnieku "Stelvio" un beidzot ar romantisko klasiku "Spider". Tik daudzveidīgā kompānijā, kur līdzās pieredzējušiem dalībniekiem netrūka arī jaunpienācēju, šogad norisinājās Latvijas "Alfa Romeo" īpašnieku kluba lielais vasaras pasākums AROMS (Alfa Romeo Owner Meeting Summer).
Pasākuma dalībnieki ieradās no visas Latvijas, lai pēc ilgākas neredzēšanās klātienē viens otram sevi atrādītu, uz citu jaunumiem paskatītos un azartiskos uzdevumos sacenstos auto-orientēšanās, zināšanu un attapības uzdevumos. Pēc astoņu stundu ilgām sacīkstēm noskaidrojās, ka vietu uz goda pjedestāla pirmo reizi izcīnījusi arī ģimene, kurai godalgas palīdzēja kaldināt dēli, kas savos pirmajos AROMS pasākumos piedalījušies vēl būdami zīdaiņa autiņos.
Šoreiz AROMS organizatori bija parūpējušies par to, lai visi uzdevumi noteiktajā laikā nemaz nebūtu izpildāmi, taču vienlaikus nevienam nebūtu arī nedz par grūtu, nedz arī par vieglu – grūtības pakāpi varēja noteikt katrs dalībnieks atbilstoši savām vēlmēm, pašu izstrādātai stratēģijai un cīņas azartam. Turklāt jau otro gadu AROMS bija ieturēts atbilstoši 21. gadsimta garam – bez papīra tērēšanas, liekot lietā mūsdienīgu aplikāciju, GPS un moderno tehnoloģiju iespējas.
Dodot priekšroku modernām tehnoloģijām, nevis papīram, dalībniekiem lika orientēties, izmantojot Latvijā radīto tālruņa aplikāciju "RoadGames", kas attaisnoja visas cerības un palīdzēja gādāt par to, lai šā gada AROMS sacīkstēm atvēlētās astoņas stundas paietu ātri, interesanti un ērti.
Savukārt Alfa Romeo dīlercentrs Latvijā "Autobrava Mežciems", kas nodrošina galveno balvu uzvarētājiem – iespēju veselu nedēļas nogali pavadīt, testējot Alfa Romeo džipu Stelvio, - kā arī specbalvu Alfa kompetences konkursā, īpašu gandarījumu pauž par Alfa Romeo īpašnieku kluba aizvien aktīvo darbību un spējām piesaistīt saviem pasākumiem jaunos.
"Ir gandarījums, ka Latvijas "Alfa Romeo" īpašnieki aizvien ir apvienojušies aktīvā klubā, kas, organizējot interesantus un atraktīvus pasākumus, popularizē gan pašu "Alfa Romeo" zīmolu, gan palīdz vairot alfistiem raksturīgo kopības un piederības sajūtu. Ir nozīmīgi, ka kluba pasākumi aicina un uzrunā arī jaunos "Alfa Romeo" īpašniekus, kuriem, visticamāk, netrūkst arī jautājumu par tehniskām niansēm, alfas apkopi un kopīgajām aktivitātēm," norāda dīlercentra "Autobrava" mārketinga projektu vadītāja Līga Sproģe.