Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI

Universālis ir praktisks un komfortabls ģimenes automobilis – interjera kvalitāte un gaitas īpašības tam ir tikpat labas, kā tāda paša modeļa sedanam, bet papildu ieguvums ir ietilpīgāks bagāžas nodalījums, kas noder, ar ģimeni braucot aktīvā atpūtā vai ceļojumā. Ņemot vērā, ka universāļus izvēlas praktisku apsvērumu dēļ, tādus mūsdienās visbiežāk iegādājas ar divu litru motoru, bet, ja sanāk vairāk braukt pa lielceļiem,– trīs litru dzinēju. Bet, ja universālis ir aprīkots ar 600 zirgspēku motoru? Ko ar tādu darīt? Vai tāds vispār būtu "normāli" lietojams ikdienā? Tieši tik jaudīgs ir "Audi" jaunais "RS6 Avant" universālis, ar kuru portālam "Delfi" bija iespēja pavadīt vienu nedēļas nogali.

Jau 25 gadu pieredze īpaši sportisko universāļu izstrādē

Šobrīd jaudīgus universāļus vai to vizuāli pievilcīgāko paveidu “Shooting Brake” ražo dažādas “premium” segmenta markas, tostarp “Mercedes-Benz” un “Porsche”. Arī BMW paziņojis, ka gatavo savu pirmo “M3 Touring”. Tomēr šo segmentu iedibināja un joprojām tam uzticīga ir “Audi” marka, kas 90. gadu sākumā sadarbībā ar “Porsche” radīja “Audi RS2 Avant”, kas ne tikai tad, bet arī tagad spējīgs ierādīt vietu nevienam vien tīrasiņu sportiskajam auto.

“Audi RS2 Avant” kā skaitā ierobežotas sērijas automobilis debitēja 1994. gadā un nedaudz vairāk nekā gada laikā tas tika izgatavots nepilnos trīs tūkstošus eksemplāru. Tas bija “Audi” pirmais “RS” modelis, kā arī pirmais šīs markas augstas veiktspējas universālis. 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Nosaki "Delfi" auditorijas mīlētākos autorus "Delfi autoru balsojumā 2024"!Iepazīsties ar visiem autoriem un viņu saturu ŠEIT