Neskatoties uz satiksmes organizācijas maiņu, kas atkal jauc autobraucējiem galvu, šis tas rekonstrukcijā ir uzlabots. Piemēram, pie Zvejniekciema stacijas kreisos pagriezienus no šosejas vairs nevarēs veikt. Tomēr daži kreisie pagriezieni, piemēram, no un uz degvielas uzpildes staciju, ir palikuši. Bet trakākais – ieviesti pat jauni kreisie pagriezieni un turklāt vēl bīstamā izpildījumā.
Pie iepriekšējā ceļa horizontālā apzīmējuma no mazajiem pieslēgumiem šosejā varēja vismaz kaut cik droši izbraukt – pa ceļa maliņu slapstoties un paātrinoties līdz atļautajiem 90 km/h. Tagad šajās vietās ir nepārtrauktā līnija, kuru šķērsot nedrīkst un no mazajiem ciematiņiem jāšauj ārā uzreiz joslā, kur visi traucas ar "simtu". Dažos pieslēgumos nepārtrauktā līnija novilkta dīvainos leņķos – kā parodija par bremzēšanas un paātrināšanās joslu, novēroja "Zebra".
"Domāju, ka cilvēki vispār neņems vērā nekādas līnijas – brauks, kā braukuši, viens no otra uzmanīsies un airēsies pa dzīvi uz priekšu. Latvijā zīmēm vai līnijām ticēt nozīmē vienkārši piečakarēt pašam sevi," secina raidījuma vadītājs Pauls Timrots, vērojot nekonsekvento ceļa horizontālo apzīmējumu šajā ceļa posmā.
Netālu no viadukta, ko vietējie iedzīvotāji varētu izmantot kreiso pagriezienu vietā, pēc līniju pārvilkšanas viens no mazajiem pieslēgumiem šosejai kļuvis īpaši bīstams – te atļauts gan griezties iekšā, veicot kreiso pagriezienu, gan arī braukt ārā, veicot kreiso pagriezienu.
"Visdrīzāk varam prognozēt, ka tur parādīsies kāds jauns ciemats, kuram atkal būs bezkaunīgs pieslēgums vienkārši pa taisno no lielākās šosejas valstī. Latvijā tas iet cauri!" pārdomās dalās Timrots.
Timrotu ziņkāre nelika mierā, tādēļ viņš pa šo celiņu – grantēts un ar vienu joslu abos virzienos – devās apraudzīt, kas tad ir tā galā, lai būtu tik nozīmīgs tā tiešais pieslēgums šosejai. Ieskatoties kartē, šajā vietā ir tikai trīs māju adreses un nekā vairāk.
"Viena puspabeigta māja un viena dārza mājiņa – šo pāris ērmu dēļ uz ceļa ir jauns un bīstams pagrieziens, kuram ir veltīta krāsa, līnijas un projektā kāds sapūlējies," pārsteigts ir Timrots. "Laipni lūdzam – arī nākamos 15 gadus tikpat tizli brauksim pa šo šoseju. Mazliet kauns par valsti…"