Par to skaļi runāt "Zebra" nolēma, pamanot, ka pēc avārijām tilta apsaimniekotāji barjeras neatjauno vai arī to dara ļoti gausi. Šīs barjeras absorbē trieciena spēku defragmentējoties, tomēr tā pēc tam vairs nav "otrreiz lietojama" – ja barjera netiek atjaunota, nākamais autovadītājs tajā ietrieksies gluži kā betonā.
"Izskatās, ka dienestiem ir apnicis remontēt šīs barjeras. Un viņi arī nesaprot, kāpēc mašīnas šeit (tik regulāri) ietriecas. Bet ir jāsaprot, kāpēc autovadītāji tās neredz un kļūdās," norāda raidījuma vadītājs Pauls Timrots.
Pavērojot satiksmes organizāciju uz Dienvidu tilta, Timrots secina, ka šeit ceļš neveikli ved autovadītāju – pat ja brauc taisni un savu joslu nemaini, pirms barjeras josla maina virzienu un ir jāpagriež automobiļa stūre. Turklāt zīme, kura brīdina autovadītājus par barjeru, ir novietota zemu, ka nav redzama, ja priekšā brauc kravas automobilis vai autobuss. "Tā ka gaidiet nepatikšanas, tās te būs," novērojumos dalās Timrots.
Kā labāku risinājumu joslu sadalošai barjerai "Zebra" demonstrē risinājumu uz Pleskavas šosejas, braucot uz Rīgu, pirms pagrieziena uz Berģiem. Joslas, kuras plūsmas kustību turpina taisni – ir pilnīgi taisnas, un autovadītājam stūre šeit nav jāpagriež.
Pauls Timrots ierosina pirms barjerām, kur ir arī nepārtrauktā līnija, saskrūvēt plastmasas mietiņus, kurus tagad satiksmes organizatori pasākuši lipināt kur tik pagadās Rīgas ielās. "Ja cilvēks tur brauc un kaut ko nepamana, tad viņš varbūt nolauž stabiņu, nevis ietriecas betonā. Tie betona bluķi nevienu nav nedz nosargājuši, nedz izglābuši – tikai vairāki cilvēki tajos ietriecas, sabojā savu mašīnu un veselību. Vienīgi kreņķi, labuma nekāda. Pārvēršam betonu mietiņos, un būs labāk! Bet kamēr tas nav noticis, braucam un uzmanāmies. Latvijā ne zīmē, ne betoniem ticēt nevar!" rezumē Timrots.