Kamēr daudzi mazās klases segmenta automobiļi kļūst garāki, jaunais "Yaris" ir nedaudz īsāks par līdzšinējo modeli. Tomēr, lai arī automašīnas garums ir samazinājies līdz mazāk nekā četriem metriem, riteņu bāze jeb attālums starp asīm ir par 50 mm lielāks un sniedz plašāku pasažieru telpu. Jaunais "Toyota Yaris" tagad nonācis tirdzniecībā arī Baltijas valstīs.
Jaunā "GA-B" tehnoloģiskā platforma, kas izmantota pirmo reizi, ļāvusi modeļa augstumu samazināt. Tai pašā laikā virsbūves palielināšanās platumā par 50 mm, kā arī papildus 57 mm, ko ieguvusi šķērsbāze.
Platformas arhitektūra un virsbūve ir veidotas ar mērķi samazināt trokšņu līmeni salonā. Lai sasniegtu mērķi, "Toyota" inženieri precīzi noteica tās zonas, caur kurām salonā iekļūst visvairāk ārējo trokšņu – tas ir priekšējais panelis un grīda – un attiecīgi pielāgoja to dizainu tā, lai nevajadzīgās skaņas tiktu atsijātas.
Jaunajā "Yaris" ir vairāk vietas starp vadītāju un priekšējo pasažieri (+20 mm), kas pavēra iespēju ierīkot plašāku viduskonsoli.
Augstākās līmeņa aprīkojums, ko var pasūtīt jaunajam "Yaris", ietver apsildāmu stūri un zilganu salona apgaismojumu kāju, durvju paneļu un centrālās konsoles zonā, viedtālruņa bezvadu uzlādes paneli, viedtālruņa integrācijas sagatavi (ar "Apple Carplay" un "Android Auto" atbalstu) un pat 10 collu projekcijas ekrānu. Modelim pieejama arī pilna LED ārējā apgaismojuma pakotne, ieskaitot miglas lukturus.
Bagāžas novietošanas iespējas nodrošina 630 mm dziļš nodalījums ar 286 litru tilpumu.
Jaunais "Yaris" ir vienīgais B segmenta automobilis, kurš kā izvēles aprīkojumu piedāvā krāsainu projekcijas (head-up) ekrānu ar 10 collu diagonāli. Atbilstoši "rokas uz stūres, acis uz ceļa" koncepcijai šis ekrāns projicē vadītājam būtiskāko informāciju viņa skatiena zonā pie vējstikla pamatnes.
"Yaris" hibrīda izstrādes gaitā iegūtie dati liecina, ka inženieriem vienlaicīgi ir izdevies uzlabot dinamiku un paaugstināt efektivitāti. Kopumā ņemot, automobiļa efektivitātes rādītājs ir uzlabojies par 20%. Citkārt tas būtu panākts uz veiktspējas rēķina, tomēr jaunais "Yaris Hybrid" ir par 16% jaudīgāks (sistēmas kopējā jauda ir 116 ZS). Automobiļa paātrinājums līdz 100 km/h tikmēr ir uzlabojies par 15%, un tagad ir 9,7 sekundes.
Pārmaiņas ir piedzīvojušas arī modeļa spējas braukt tikai ar elektrību: tās ietver "Yaris Hybrid" spēju EV režīmā attīstīt līdz pat 130 km/h un spēju pilsētā ilgāku laiku braukt ar akumulatoru enerģiju vien. Turklāt par akumulatoru uzlādēšanu autovadītājam nav jādomā, jo "Yaris Hybrid" ir pašuzlādes hibrīds.
Vidējais degvielas patēriņš atbilstoši WLTP testu procedūrai ir 3,8 l/100 km. Tas ir uzlabojums par 20% salīdzinājumā ar priekšteci.
Jaunajā "Toyota Yaris Hybrid" tiek izmantota jauna litija jonu hibrīda baterijas tehnoloģija ar paaugstinātu spriegumu no 144 līdz 177,6 voltiem. Šūnu skaits baterijā ir samazināts no 120 līdz 48. Tā kā enerģijas blīvums baterijā ir lielāks, tā ir mazāka un par 12 kilogramiem vieglāka. Nelielā izmēra dēļ bateriju ir iespējams novietot zem aizmugurējā sēdekļa, kur tā atrodas līdzās elektrosistēmu papildu baterijai un neaizņem lietderīgi izmantojamo vietu bagāžniekā.
Jaunais "Yaris" ir pieejams arī ar 1,5 litru benzīna motoru. Šis būtībā ir tas pats trīs cilindru dzinējs, kas veido daļu no hibrīdsistēmas. Salīdzinot ar konkurentu mazajiem trīs cilindru turbomotoriem, "Toyota" dzinējs piedāvā gan labus izmešu, gan arī patēriņa rādītājus. 1,5 litru benzīna motors būs pieejams ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai arī nepārtraukti mainīgo transmisiju jeb variatoru (CVT).
Viena litra trīs cilindru dzinējs, kas līdzinās iepriekšējās paaudzes "Yaris" piedāvātajam motoram, būs pieejams kā bāzes modelis "Yaris" klāstā.
"Toyota Yaris" cena ir no 13 900 eiro, bet hibrīda versija maksā no 18 800 eiro.