Foto: DELFI

Nesenie paziņojumi par transportlīdzekļu tehniskās apskates pakalpojuma nodošanu brīvajā tirgū – privātajiem komersantiem –, Ceļu satiksmes drošības direkcijai (CSDD) pārdodot savas kapitāla daļas tehniskās apskates nodrošinošajos esošajos uzņēmumos, radījis sabiedrībā neizpratni, vai turpmāk drīkstēs veikt ikgadējo tehnisko apskati jebkurā autoservisā, vai šis pakalpojums gadījumā nekļūs dārgāks un "necaurspīdīgāks" un vai turpmāk ikgadējais transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis būs jāiet maksāt atsevišķi uz CSDD, nevis tehniskās apskates kasē, kā līdz šim.

Tomēr uzreiz arī jāpiebilst, ka nesenie jaunumi saistībā ar izmaiņām tehniskās apskates pakalpojuma sniegšanā plānoti jau pasen, vienkārši publiskajā telpā par to nebija runāts pāris gadus, bet nu tie atkal aktualizēti.

"Delfi plus" skaidro, kā ikkatru autobraucēju ietekmēs jau drīzumā gaidāmie notikumi ap CSDD un ar tās vairāk nekā 25 gadus ilgo monopolstāvokli tehnisko apskašu tirgū, ko paredz pirms vairāk nekā diviem gadiem sniegtais Konkurences padomes (KP) atzinums un rosinājums šo tirgu atvērt brīvai konkurencei, kā arī to, ko tad iegūs vai zaudēs patērētājs.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Nosaki "Delfi" auditorijas mīlētākos autorus "Delfi autoru balsojumā 2024"!Iepazīsties ar visiem autoriem un viņu saturu ŠEIT