Krievijā pārdošanā nonākušais "GAZ-13C" universālis ražots 1980. gadā. Pēc pārdevēja novērtējuma, automobilis ir par 98 procentiem pilnā komplektā, turklāt pircējam līdzi tiks dots rezerves motors un citas detaļas.
Sanitārajiem dienestiem savulaik izstrādātā "Čaika" ir jārestaurē un kapitāli jāremontē – automobilis bez logu stikliem stāvējis zem klajas debess, bet sludinājumā salona fotogrāfijas nav pievienotas. Toties spēkratam ir oriģinālie padomju laika dokumenti, tā vēsture ir pārskatāma, bet rūpnīcā uzstādītā plāksnīte apliecina, ka ar šī "Čaika" limuzīna pārveidi par universāli veikusi Rīgas autobusu fabrika.
"Čaika" universāļi uz reprezentatīvā sedana bāzes Padomju Savienībā tika veidoti nelielās sērijās partijas elites apkalpošanai. Ņemot vērā, ka tie bija tikai un vienīgi melnā virsbūves krāsā, šādus "Čaika" un ZIL universāļus sabiedrībā sauca par "melnajiem dakteriem" vai "melnajiem sanitāriem".
No standarta "GAZ-13 Čaika" versija ar universāļa tipa virsbūvi atšķiras ar pagarinātu jumtu, no jauna izgatavotu bagāžnieka vāku (piektās durvis), kā arī interjera iekārtojumu. Aiz priekšējiem sēdekļiem ir atvāžami sēdekļi ārstam un medmāsiņai, kā arī gultasvieta pacientam. Ar speciālām medicīniskajām iekārtām šādi automobiļi netika aprīkoti, tajos bija tikai skābekļa balons, defibrilators un pilināmā piltuve.
Tomēr dinamikā "melnais dakteris" tikai mazliet piekāpās tradicionālajai "Čaika", jo arī universālim tika saglabāts 5,5 litru V8 motors ar 195 zirgspēku jaudu. Sedana pārbūve par universāli vienīgi radīja papildu 350 kilogramu svaru uz aizmugurējo riteņu asi. Divas tonnas smagais sedans spēj no vietas līdz 100 km/h paātrināties 20 sekundēs un maksimāli sasniegt 160 km/h.