Foto: Publicitātes foto
Jaunās paaudzes elektriskais komerctransports nodrošina visas tās pašas priekšrocības, kas ir ar iekšdedzes dzinēju aprīkotajam, kā arī papildu vēl klusumu, mazāk vibrāciju un lētākas ekspluatācijas izmaksas. Arvien vairāk un vairāk pilsētu Eiropā ierobežo ar dīzeļdzinēju aprīkotu automobiļu pieeju pilsētas centram, tādējādi elektriskais transports kļūst par visdrošāko nākotnes mobilitātes opciju. Turklāt jaunās paaudzes elektriskajam komerctransportam ir arī tādas priekšrocības, kas sākotnēji netiek uzskatītas par plusiem.

Joprojām nepārvarētā Covid-19 pandēmija ierobežo cilvēku pārvietošanos, un tirdzniecība pāriet uz elektroniskajām platformām. Līdz ar to komerctransporta nozīme tirdzniecības organizēšanā tikai pieaug. Tāds elektriskais komerctransports, kā "Peugeot e-Boxer" vai "Volkswagen e-Crafter" ļauj preces klientiem nogādāt jebkurā pilsētā, neradot ne troksni, ne vides piesārņojumu.

Vāciešu elektriskais komerctransporta modelis tirgū nonāca pagājušogad, bet franču – debitēja šogad. "Peugeot" ir pieejams divās versijās – ar 37 vai 70 kWh akumulatoru komplektu. Ar lielāko no tiem "e-Boxer" spēj nobraukt 340 kilometru bez atkārtotas uzlādes (WLTP ciklā), kamēr "e-Crafter" tikai 115 km.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!