
Joprojām nepārvarētā Covid-19 pandēmija ierobežo cilvēku pārvietošanos, un tirdzniecība pāriet uz elektroniskajām platformām. Līdz ar to komerctransporta nozīme tirdzniecības organizēšanā tikai pieaug. Tāds elektriskais komerctransports, kā "Peugeot e-Boxer" vai "Volkswagen e-Crafter" ļauj preces klientiem nogādāt jebkurā pilsētā, neradot ne troksni, ne vides piesārņojumu.
Vāciešu elektriskais komerctransporta modelis tirgū nonāca pagājušogad, bet franču – debitēja šogad. "Peugeot" ir pieejams divās versijās – ar 37 vai 70 kWh akumulatoru komplektu. Ar lielāko no tiem "e-Boxer" spēj nobraukt 340 kilometru bez atkārtotas uzlādes (WLTP ciklā), kamēr "e-Crafter" tikai 115 km.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit