Foto: Publicitātes foto

"Best Global Brand" reitingā "Mercedes-Benz" jau ceturto gadu pēc kārtas atzīts par pasaulē iekārojamāko "premium" automobiļu zīmolu. "Mercedes-Benz" reitingā ieņem astoto vietu un ir vienīgā kompānija no Eiropas, kas iekļuvusi desmitniekā.

Gada sākumā "Mercedes-Benz" auto kategorijā triumfēja arī "Brand Finance Global 500". Līdz ar to "Mercedes-Benz" pārliecinoši saglabā pasaulē vērtīgākā "premium" auto zīmola statusu. Savukārt Baltijas "Mīlētāko zīmolu TOP" kvalitātes kategorijā "Mercedes-Benz" starp visiem mērītajiem zīmoliem reģionā ieņem otro vietu, bet Latvijā – noslēdz pirmo trijnieku.

"Visos "Mercedes-Benz" produktos ir apvienots augsts inovāciju līmenis un mobilitāte luksus līmenī. Tas sniedz īpašu pieredzi. Un šā brīža Covid-19 pandēmijas ēnā, kad daudz kas ir liegts, mūsdienu greznības valdzinājums, ko piedāvā auto ar zvaigzni, iegūst jaunu, vēl būtiskāku nozīmi," saka Jānis Dambītis, "Mercedes-Benz" un "Daimler Truck" ģenerālpārstāvja Latvijā SIA "Domenikss" produktu eksperts.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!