Foto: Shutterstock

Lai uzlabotu grants seguma autoceļu caurbraucamību, valsts akciju sabiedrība "Latvijas Autoceļu uzturētājs" (LAU) šogad veicis greiderēšanu visā valsts teritorijā vairāk nekā 111 000 km garumā, savukārt grants seguma bedru un iesēdumu remontu, tajā skaitā dilumkārtas atjaunošanu, turpat 427 000 m3 apjomā.

Greiderēšanas darbus uz grants autoceļiem visefektīvāk ir veikt, kad ceļu segumam ir optimāls mitrums – tas ir pietiekami apžuvis un nav pārāk sauss.

Grants autoceļu konstrukcija ilgstošu nokrišņu ietekmē pārmitrinās, ceļš zaudē nestspēju, un attiecīgi pasliktinās braukšanas apstākļi, jo satiksmes ietekmē strauji veidojas bedres un iesēdumi. Pārmitrinātā seguma un satiksmes ietekmē veiktie ikdienas uzturēšanas darbu uzlabojumi nav ilglaicīgi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!