Kad sākās Čaka ielas eksperiments, bija stāsts, ka viss būšot "bumbās" – pietikšot vietas automašīnām, trolejbusiem un velosipēdiem. Kopš jau pāris nedēļas Čaka ielā ir ieviestas velojoslas, kļuvis skaidrs, ka visiem vietas tomēr nepietiek. Pirmais no kā varētu tikt vaļā, kā jau tas pilsētas centrā ir pieņemts, – no automašīnām. Līdz ar to tagad ir izdomāts priekšlikums, ka automobiļu plūsmu Čaka ielā varētu mazināt ar kreiso pagriezienu pēc Zemitāna tilta centra virzienā.
Tie, kuri tagad brauc pa Čaka ielu, varbūt nemaz neatceras, ka agrāk šis Čaka un Pērnavas ielas krustojums bija visbīstamākais un visbriesmīgākais krustojums Rīgā. Šeit notika daudz avāriju, jo bija atļauts kreisais pagrieziens visos virzienos. Tagad krustojums ir sakārtots un kreisais pagrieziens tajā vairs nav atļauts.