Tostarp Latvijā 2020. gada 11 mēnešos pārdotas kopumā 14 578 automašīnas, kas ir par 25% mazāk nekā pērn attiecīgajā periodā, Lietuvā – 38 939 automašīnas, kas ir par 18% mazāk, bet straujākais kritums bijis Igaunijā, kur šogad 11 mēnešos pārdots par 30% mazāk automašīnu – 20 947.
Grase-Ķibilde norādīja, ka būtiskākais kritums automašīnu pārdošanā šogad bija aprīlī, tostarp, piemēram, janvārī Baltijas valstīs kopumā tika pārdotas 9040 automašīnas, bet aprīlī – 3485. Situācija uzlabojās septembrī, kad, pateicoties labiem pārdošanas rādītājiem Lietuvā, Baltijas valstīs mēneša laikā tika pārdotas kopumā 8368 automašīnas.
Turpmāko situāciju tirgū kompānijas pārstāve neprognozēja, norādot, ka saistībā ar Covid-19 izplatību stāvoklis visās Baltijas valstīs ir nestabils. Tāpat jāņem vērā, ka Baltijas lielākajā auto noieta tirgū – Lietuvā – no trešdienas, 16. decembra, ir slēgta lielākā daļa veikalu, un cilvēkiem atļauts atstāt mājas tikai nopietnu iemeslu dēļ, radot neskaidrību par šo noteikumu ietekmi uz autotirgu.
"Volkswagen" zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justs Nekrošus pauda, ka 2020. gadā Baltijas valstīs populārākais "Volkswagen" zīmols bijis elektriskās automašīnas. Salīdzinot ar 2019. gada rādītājiem, šogad elektrisko automašīnu pārdošanas rezultātus kompānija Latvijā, Lietuvā un Igaunijā uzlabojusi 12,5 reizes, pārdodot 250 elektrisko automobiļu. Līdzīgas attīstības tendences Nekrošs minēja arī nākamajam gadam – "Volkswagen" plāno pārdot par 800 elektriskajām mašīnām vairāk nekā šajā gadā.
Savukārt "Volkswagen Commercial Vehicles" zīmola vadītājs Baltijas valstīs Māris Zoltners norādīja, ka 2020. gadā Baltijas valstīs attiecīgo automašīnu tirgus daļa samazinājās, un pašlaik no kopējā tirgus 12,1% ir "Volkswagen Commercial Vehicles" daļa salīdzinājumā ar 15,7%, noslēdzot 2019. gadu.
"Audi" zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā Ilgvars Ļubka atklāja, ka "Audi" Latvijā un Lietuvā aprīlī piedzīvoja 72% kritumu, salīdzinot ar 2019. gada attiecīgo mēnesi, tomēr augustā un septembrī pārdošanas rezultāti krietni uzlabojās. Šogad Lietuvā un Latvijā pārdoti 29 "Audi RS" jeb sporta modeļi, kas ir lielākais rādītājs šādu auto tirdzniecībā attiecīgajās valstīs.
Ļubka uzsvēra, ka arī "Audi" izaugsmē sliecas uz elektronisko auto attīstību, un, ja 2020. gadā no visiem pārdotajiem modeļiem 3,5% bija elektroauto, tostarp "plug-in" hibrīdi, tad 2021. gadā šo rādītāju plānots palielināt līdz 10%.
Kā liecina informācija "Firmas.lv", "Moller Baltic import" apgrozījums pērn bija 288,327 miljoni eiro un peļņa – 9,616 miljoni eiro. Kompānija reģistrēta 2008. gadā, un tās pamatkapitāls ir 7,807 miljoni eiro.