Spītējot 2020. gada izaicinošajiem notikumiem, "Škoda" Latvijā ir spējusi kāpināt savus pārdošanas apjomus, sasniedzot 1938 vienības un tādā veidā uzlabojot 2019. gada rezultātu par 8,5%. Turklāt "Škoda" pērn bijis iecienītākais zīmols privātpersonu vidū, kā arī Nr.1 zīmols starp jaunām vieglajām pasažieru automašīnām, atskaitot komercauto, kas reģistrēti kā vieglās pasažieru M1 kategorijas automašīnas.
Šāds pieaugums ļauj "Škoda" markai pakāpties uz otro vietu pārdotāko vieglo automobiļu topā un sasniegt vēl nebijuši tirgus daļu 14,3% apmērā, 2020. gadā palielinot to par 4,5 procentpunktiem.
"Škoda" markai 2020. gads bija īpašs, jo tika atzīmēta kompānijas 125 gadu jubileja. Tālajā 1895. gadā Vaclavs Laurins un Vaclavs Klements Čehijas pilsētā Mladā Boļeslavā aizsāka šo vēsturisko stāstu.