Foto: Publicitātes foto

Digitālajā konferencē "Kia" atklājusi jaunu informāciju par savu jauno globālo mērķi un zīmola stratēģiju. Līdz ar jauno zīmola saukli "Kustība, kas iedvesmo" ("Movement that inspires") "Kia" prezentējusi savu nākotnes stratēģiju, kas paredz paplašināt darbību arī ārpus automobiļu ražošanas, radot ilgtspējīgus mobilitātes risinājumus klientiem.

Kā simbolu šai pārejai no tradicionālā ražošanas biznesa modeļa "Kia" izziņojusi arī jauno kompānijas nosaukumu. Atsakoties no piebildes "Motors" savā nosaukumā (iepriekš "Kia Motors Corporation"), "Kia" paplašinās savu darbību jaunos un augošos biznesa virzienos, radot inovatīvus mobilitātes produktus un pakalpojumus, lai uzlabotu klientu ikdienu.

Kustība, kas iedvesmo

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!