Digitālajā konferencē "Kia" atklājusi jaunu informāciju par savu jauno globālo mērķi un zīmola stratēģiju. Līdz ar jauno zīmola saukli "Kustība, kas iedvesmo" ("Movement that inspires") "Kia" prezentējusi savu nākotnes stratēģiju, kas paredz paplašināt darbību arī ārpus automobiļu ražošanas, radot ilgtspējīgus mobilitātes risinājumus klientiem.
Kā simbolu šai pārejai no tradicionālā ražošanas biznesa modeļa "Kia" izziņojusi arī jauno kompānijas nosaukumu. Atsakoties no piebildes "Motors" savā nosaukumā (iepriekš "Kia Motors Corporation"), "Kia" paplašinās savu darbību jaunos un augošos biznesa virzienos, radot inovatīvus mobilitātes produktus un pakalpojumus, lai uzlabotu klientu ikdienu.
Kustība, kas iedvesmo
"Kia" markas jaunais sauklis "Kustība, kas iedvesmo" ir kā kodols zīmola jaunajam manifestam iedvesmot klientus ar "Kia" jaunajiem produktiem un pakalpojumiem, tādējādi nodrošinot mijiedarbību ar zīmolu.
"Kia" zīmola jaunā filozofija ir balstīta idejā, ka kustība ir cilvēces attīstības pamatā. Kustība ļauj pabūt jaunās vietās, iepazīt jaunus cilvēkus, bagātināt pieredzi un gūt iedvesmu. Šī kustības un dzīves mijiedarbība ir kļuvusi par "Kia" jauno misiju, kas virzīta cilvēces progresam, nodrošinot inovatīvu salonu automobilī, jaunus un aizraujošus produktus, kā arī ērtus servisus, kas klientiem kalpos kā iedvesmas avots un izbrīvēs tiem laiku, ko var veltīt citām savām nodarbēm.
"Kustība vienmēr bijusi mūsu zīmola centrā, un cilvēku pārvietošanās nodrošināšana vienmēr ir bijis mūsu biznesa kodols. Kustība ļauj cilvēcei pastāvīgi progresēt, pilnveidot sevi un attīstīties. Tieši tādēļ "Kia" kompānijā uzskatām, ka kustība iedvesmo jaunām idejām," komentē "Kia" viceprezidents Arturs Martins.
"Kia" ir pārstāvējusi "kustības" industriju nu jau vairāk nekā 75 gadus, radot Korejas pirmos vietējā ražojuma velosipēdus un motociklus, kā arī kravas automašīnas. Savukārt mūsdienās "Kia" jau ir viens no lielākajiem globālajiem autoražotājiem, nodrošinot vieglos pasažieru automobiļus miljoniem cilvēku visā pasaulē.
Līdz ar jauno zīmola stratēģiju "Kia" spēs radīt piedāvājumu klientu jaunajām pārvietošanās prasībām un tam, kā kustība ietekmē vidi pasaulē. Cilvēki arvien vairāk meklē ērtu un videi saudzīgu transporta veidu.
"Kia" jaunā zīmola stratēģija ir atbildēt un noslīpēt piedāvājumu šīm jaunajām prasībām, radot produktus un pakalpojumus, kas atbilst tirgus prasībām visā pasaulē. Līdz ar to kompānija piedāvās plašāku pieeju videi saudzīgiem mobilitātes risinājumiem – ar pastāvīgu interneta pieslēgumu un jaunākajām tehnoloģijām –, pēc kuriem pieprasījums pasaulē tikai pieaug.
'Kia Corporation' vīzija ilgtspējīgai mobilitātei
"Kia" fokusēsies uz simtprocentīgu elektromobiļu (BEV) popularizēšanu un plāno papildināt savu globālo produktu piedāvājumu, ieviešot septiņus jaunus elektromobiļus līdz 2027. gadam. Šie jaunie modeļi būs gan vieglie pasažieru automobiļi, gan apvidus automobiļi (SUV), gan mikroautobusi (MPV) dažādos tirgus segmentos, katrā no tiem ieviešot industrijā inovatīvas tehnoloģijas, tālu sniedzamību un ātras uzlādes iespējas, ko sniedz jaunā, speciāli elektromobiļiem izstrādātā modulārā platforma (E-GMP).
Tāpat "Kia" izstrādās jaunu spektru ar specializētajiem transportlīdzekļiem (PBV) korporatīvajiem klientiem. Šo specializēto transportlīdzekļu pamatā būs platforma, kas ļaus izstrādāt modulāras virsbūves atbilstoši korporatīvo klientu un autoparku specifiskajām vajadzībām. Sadarbība ar kompānijām "Canoo" un "Arrival" nozīmē, ka "Kia" spēs nodrošināt dažāda veida virsbūves, kas novietotas uz specializētās modulārās platformas atbilstoši pircēja praktiskajām vajadzībām.
Paredzams, ka pieprasījums pēc specializētajiem transportlīdzekļiem līdz 2030. gadam pieaugs pieckārtīgi, ņemot vērā straujo un pastāvīgo e-komercijas un transportlīdzekļu koplietošanas servisu popularitātes pieaugumu. Individuāli pielāgotie "Kia" PBV atbildīs pat specifiskākajām korporatīvo klientu un autoparku prasībām. Tie būs, piemēram, koplietošanas servisu automobiļi, loģistikas transportlīdzekļi ar zemu grīdu, kā arī piegādes furgoni.
Ekoloģiski saudzīgu mobilitātes servisu izstrāde
Vēl viens stratēģiskais mērķis "Plan S" programmas ietvaros ir "Kia" apņemšanās paplašināt savu biznesu, nodrošinot ekoloģiski saudzīgus mobilitātes servisus, kas ir fokusēti uz elektromobiļiem un bezpilota vadības sistēmām dažādās pasaules lielākajās pilsētās.
Tāpat "Kia" attīstīs sadarbību un partnerību ar globāliem mobilitātes risinājumu uzņēmumiem, paplašinot mobilitātes servisus stratēģiski svarīgākajos pasaules reģionos. 2018. gadā kompānija investēja Dienvidaustrumu Āzijas lielākajā ēdienu piegādes, maksājumu risinājumu un taksometra pakalpojumu kompānijā "Grab", savukārt 2019. gadā – Indijas ēdienu piegādes, taksometra pakalpojumu u.c. mobilitātes risinājumu kompānijā "Ola".
Vēl "Kia" veidos jaunus mobilitātes servisus, kas ietver automobiļu koplietošanas servisu "WiBLE" un Spānijas lielāko enerģētikas kompāniju "Repsol". 2018. gada septembrī debitējušais "WiBLE" nodrošina 500 vienības "Kia Niro Plug-in Hybrid" automobiļus, kas ļauj klientiem noīrēt spēkratus noteiktas darbības zonā. "WiBLE" ir viens no Eiropas veiksmīgākajiem koplietošanas servisiem ar vairāk nekā 130 tūkstošiem reģistrētu klientu kopš tā izveides. Jaunais serviss "KiaMobility", kas 2020. gada septembrī tika ieviests dažādos reģionos Itālijā un Krievijā, ir paātrinājis kompānijas transformāciju arī kā mobilitātes risinājumu nodrošinātājam. Tuvāko gadu laikā "KiaMobility" serviss tiks ieviests vairākos jaunos tirgos.
'Kia' jaunās paaudzes elektromobilis un jaunā dizaina filosofija
Pirmais nākamās paaudzes "Kia" elektromobilis tiks prezentēts 2021. gada pirmajā ceturksnī, simbolizējot "Kia" pirmo soli sava piedāvājuma elektrifikācijā. "No nulles" izstrādātais elektromobilis tiks izgatavots uz jaunās E-GMP platformas, tam būs apvidus auto veidola dizains, savukārt sniedzamība nodrošinās vairāk nekā 500 kilometru ar ātru akumulatoru uzlādes laiku līdz 20 minūtēm. Tas arī būs pirmais "Kia" globālais modelis, kuru rotās markas jaunais logotips.
Palielinot savu elektrisko modeļu piedāvājumu, "Kia" plāno līdz 2025. gadam sasniegt 6,6% tirgus daļu pasaulē elektromobiļu segmentā, jau 2026. gadā sasniedzot 500 tūkstoš elektromobiļu realizāciju gadā.