Foto: Publicitātes foto

Latvijā 2020. gadā pieredzēts lielākais elektroautomašīnu pieaugums visā Eiropā. Baltijā un pasaulē šis bija vienīgais auto segments, kas turpināja augt. 2020. gadā "Volkswagen" (VW) sasniedza gandrīz 20% tirgus daļu Latvijā, bet Baltijā – 26%, kļūstot par populārāko elektroautomašīnu zīmolu reģionā. Kopumā VW elektroautomašīnu pārdošanas apjomi pērn Latvijā salīdzinājumā ar 2019. gadu pieauga par 950%, bet Baltijā – par 1155%.

2020. gadā VW attīstīja elektroautomašīnu portfeli, iepazīstinot ar jaunu "e-up" un aizsākot jaunu ēru šajā segmentā ar pirmajiem modeļiem, kas radīti uz pilnīgi jaunas modulārās elektroautomobiļu platformas (MEB) – "ID.3".

"2021. gadā mēs ar pārliecību turpināsim stiprināt mūsu līderību elektromobilitātes segmentā, attīstot elektroautomašīnu sortimentu. Papildu mūsu esošajam sortimentam piedāvāsim "ID.3" bāzes modeli par pievilcīgu cenu, kā arī Latvijā uzsāksim pirmā pilnībā elektriskā VW apvidus auto "ID.4" tirdzniecību. Šie plāni iemieso mūsu vīziju – attīstīt VW par vispievilcīgāko ilgtspējīgas mobilitātes zīmolu," norāda VW zīmola vadītājs Justs Nekrošus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!