Foto: Publicitātes foto
Mazie hečbeki, kas ir ļoti pieprasīti Rietumeiropā, Latvijā ir spiesti piekāpties, pircējiem priekšroku bieži dodot lielākiem spēkratiem. Lai gan tā dēvētie B segmenta modeļi vecajā kontinentā joprojām ir visvairāk pirktie auto personīgajai lietošanai, un zemā cena, pieaugošais elektronisko palīgu klāsts un neierobežotā elastība blīvā satiksmē un šaurās stāvvietās tikai vairo to popularitāti, daudzi pircēji Latvijā aizvien izvēlas ieguldīt nevis jaunā, bet lietotā un lielākā transportlīdzeklī.

To lielā mērā sekmē plaši izplatīti stereotipi, ka mazie hečbeki nespēj nodrošināt komfortu, to gaitas īpašības uz sliktiem ceļiem ir neapmierinošas un tiem trūkst moderno tehnoloģiju un drošības sistēmu.

Tajā ir daļa patiesības: automašīnu koplietošanas uzņēmumu piedāvātie B segmenta auto, kurus var viegli izmēģināt, ir aprīkoti trūcīgāk – ar mazjaudīgiem dzinējiem, un tajos nav dažu moderno tehnoloģiju. Turklāt vairums mazauto, piemēram, "Nissan Micra" vai "Škoda Fabia" ir vairāk orientēti uz sportiskumu, nevis komfortu, un ar īsas garenbāzes automašīnām tā ir diezgan izplatīta prakse.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!