BMW galvenais dizainers Domagojs Dukečs atbildējis uz kritiku par vienu no pretrunīgi vērtētākajām jaunās 4. sērijas, 7. sērijas un "X7" iezīmēm – milzīgo radiatora dekoratīvo režģi jeb "nāsīm".
Intervijā britu izdevumam "Top Gear" viņš atzinis, ka ir dzirdējis negatīvas atsauksmes par šo modeļu veidolu, tomēr viņa uzdevums neesot bijis "izpatikt visai pasaulei".
Pēc Dukeča vārdiem, nav iespējams radīt dizainu, kas izpatiktu visiem. "Visupirms mums jāizpatīk saviem klientiem, piemēram, 4. sērijas gadījumā tā iepatikās 20 procentiem auditorijas, kura arī ir mūsu potenciālie pircēji," viņš skaidro. "Šajā biznesā esmu jau vairāk nekā 20 gadu. Un dizaina nozarē ikkatram ir viedoklis, un tas ir normāli. Ja vēlaties radīt kaut ko īpašu, tam jābūt atšķirīgam."
Dizainers norāda, ka BMW kā progresīvs un inovatīvs zīmols turpinās izstrādāt automobiļus ar "spilgtām atšķirības iezīmēm, kādas nav citām automašīnām". Kā norāda Dukečs, "BMW automobiļi ir skaisti, tomēr ir arī tādi klienti, ja vēlies tos uzrunāt – tiem jāpiedāvā kas īpašs. Ir jārada kaut kas tāds, kas nav ikdienišķs – ierindas produkts jeb "parasts automobilis". Tieši tāds arī ir iemesls jaunajam dizainam."
Šī nav pirmā reize, kad BMW pārstāvjiem jātaisnojas par neparastu dizainu. Jau 2019. gadā BMW galvenais dizainers Adrians van Hoidonks žurnālistiem skaidroja, ka milzīgās "nāsis" 7. sērijas limuzīnam ļāvušas atrisināt vizuālās identitātes problēmu un distancēt to no pakāpienu zemākās 5. sērijas. Turklāt BMW automobiļu "nāsīm" ir ne tikai estēstiska funkcija, bet arī praktiska – piegādāt pēc iespējas vairāk gaisa jaudīgo spēka agregātu motortelpai.