Foto: Publicitātes foto

"Kia" paziņoja par uzņēmuma nākotnes biznesa stratēģijas "Plāns S" atjauninājumu Seulā rīkotajā "Investoru dienā 2021", kas digitālā formātā norisinājās 9. februārī. Ar ambiciozo atjaunoto vidējā un ilgtermiņa plānu iepazīstināja "Kia Corporation" prezidents un izpilddirektors Ho Sung Songs (attēlā).

""Kia" 2021. gadā atdzimst ar jaunu logotipu, jaunu dizainu un jaunu uzņēmuma nosaukumu," sacīja izpilddirektors Songs. ""Kia" transformēsies zīmolā, kas aizrauj un iedvesmo klientus ar novatorisku mobilitātes pieredzi."

"Kia" "transformācija" uzņēmumu virzīs uz plašāku uzņēmējdarbības portfeli, lai no jauna definētu visu mobilitātes ekosistēmu, un pirmais solis būs pāreja no iekšdedzes dzinējiem uz elektrifikāciju. Atjaunināto "Plāns S" stratēģiju balstīs trīs galvenie pīlāri: pāreja uz elektriskajiem transportlīdzekļiem, mērķa jeb specializēto transportlīdzekļu biznesa stiprināšana un nākotnes mobilitātes pakalpojumu paplašināšana.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!