Asfaltēto autoceļu bedres tiek remontētas neatkarīgi no laikapstākļiem
Foto: Publicitātes foto

"Laika apstākļos, kad gaisa temperatūra svārstās ap nulli, uz autoceļiem tiek labotas satiksmei bīstamās bedres. Satiksmei bīstamo bedru remonta mērķis ir novērst avārijas situācijas un uzlabot satiksmes drošību. Satiksmei bīstamo bedru remonts tiek veikts ar auksto asfaltu, jo tā ir vienīgā bedru remonta tehnoloģija, ko var izmantot neatkarīgi no laika apstākļiem," informē VAS "Latvijas Autoceļu uzturētājs" (LAU) Tehnoloģisko procesu attīstības daļas vadītājs Raitis Šteinbergs.

"Satiksmei bīstamo bedru remonts tiek veikts ar auksto asfaltu, jo šo tehnoloģiju var izmantot jebkādos laika apstākļos, arī tad, kad gaisa temperatūra ir zem nulles. Turklāt pozitīvi ir tas, ka satiksmi var atjaunot uzreiz pēc veiktajiem bedru remonta darbiem. Arī kaimiņvalstīs Igaunijā un Lietuvā, lai operatīvi novērstu avārijas situācijas, satiksmei bīstamās bedres ziemas sezonā tiek remontētas ar aukstā asfalta maisījumu," norāda LAU pārstāvis.

Satiksmei bīstamo bedru aizpildīšana tiek veikta vairākos soļos – nepieciešamības gadījumā bedri attīra, pēc tam aizpilda ar aukstā asfalta maisījumu un noblīvē. Saremontēto bedru kalpošanas laiku ietekmē vairāki faktori – laika apstākļi, satiksmes intensitāte un ceļu seguma tehniskais stāvoklis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!