Žūrija, ko veido 59 autožurnālisti no visas Eiropas, ceturtās paaudzes "Yaris" šo titulu piešķīra 21 gadu pēc "Toyota" pirmās uzvaras konkursā, kad titulu "Eiropas Gada auto 2000" ieguva "Yaris" pirmās paaudzes modelis. "Yaris" konsekventi izpelnījās žūrijas atzinību arī vēlāk, katras nākošās paaudzes modelim vienmēr iekļūstot konkursa finālā.
Eiropas Gada auto žūrija cildināja "Yaris" hibrīda piedziņas tehnoloģijas, liego gaitu, zemo izmešu līmeni un pieejamo cenu, kura uzskatāmi ilustrē, kā dēļ vairāk nekā 80% "Yaris" pircēju izvēlas automašīnu ar hibrīddzinēju. "Yaris" izpelnījās atzinību arī par dizainu, dinamisko sniegumu un klasē vadošo drošības aprīkojumu.
Žūrijas balsojumā "Toyota Yaris" saņema 266 balles, otrajā vietā aiz sevis atstājot jauno "Fiat 500" (240), bet trešajā – "Cupra Formentor" (239). Tālāk fināla septiņnieks tika sarindots šādi: "Volkswagen ID.3" (224), "Škoda Octavia" (199), "Land Rover Defender (164) un "Citroen C4" (143).