Pēc vairāku gadu desmitu pārtraukuma apvidus automobiļu ražotājs "Jeep" ir radījis jaunu pikapa modeli. Jaunais "Jeep Gladiator" ir pirmais modelis Eiropā ar šādu virsbūves tipu. Pikaps veidots uz ikoniskā "Jeep Wrangler" bāzes, un tas izceļas gan ar jaunām stila un dizaina iezīmēm, gan mūsdienīgu tehnoloģisko aprīkojumu un plašiem drošības risinājumiem. Jaunais "Jeep Gladiator" tiks prezentēts "Jeep Latvija" "Facebook" kontā virtuālā pasākumā 11. martā, pulksten 10.
"Jeep Gladiator" tiek ražots uz ikoniskā "Jeep Wrangler" bāzes, tādēļ tam ir ietilpīgas un jaudīgas automašīnas iezīmes, padarot to lieliski piemērotu braukšanai bezceļa apstākļos. Ražotājs izceļ, ka "Gladiator", tāpat kā citi "Jeep" modeļi, sniegs vadītājam nepieredzētu brīvības sajūtu, braucot pa dažāda seguma ceļiem.
Rihards Mežoks, "Jeep" pārstāvis Latvijā un "Autobrava Motors" pārdošanas vadītājs, stāsta, ka, "Jeep Wrangler" automašīnas vienmēr izcēlušās ar savām spējām, braucot bezceļa apstākļos. "Tomēr esam novērojuši, ka arvien biežāk, stila tendencēm mainoties, autovadītāji izvēlas apvidus transportlīdzekļus arī to izskata dēļ. Pielāgojoties patērētāju prasībām, mainās arī auto iespējas, piemēram, jaunajam "Gladiator" modelim var viegli pielāgot papildu aizsargus, vinču, glabāšanas sistēmas un īpašus riteņus. Tāpat tam ir iespējams izvēlēties arī autentiskus "Jeep" stila aksesuārus, kas ļauj viegli mainīt auto ārējo izskatu un pielāgot to autovadītāja dzīvesveidam un gaumei," stāsta Mežoks. Jaunajam "Gladiator", tāpat kā leģendārajam "Wrangler", ir īpaši veidota vējstikla un jumta konstrukcija, tāpēc automašīnu var vadīt gan bez jumta, gan ar mīkstu vai cietu jumta segumu.
Gatavs arī smagiem izaicinājumiem
Eiropā pieejamais jaunais "Jeep Gladiator" ir aprīkots ar trīs litru V6 turbodīzeļa motoru, kas nodrošina līdz 264 ZS jaudu un 600 Nm griezes momentu. Astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba garantē transportlīdzekļa veiktspēju, braukšanas komfortu un maksimālu efektivitāti ar zemāku degvielas patēriņu.
Tikmēr jaunākās paaudzes "4x4 Selec-Trac" pilnpiedziņas sistēma ņem vērā vadītāja braukšanas stilu un vides apstākļus, tādēļ "Gladiator" spēj vienmērīgi braukt pa dubļiem, kalnainu reljefu, sniegu un pat smiltīm. Jaunais "Gladiator" izceļas arī ar augstāko vilces jaudu savā kategorijā – šis apvidus transportlīdzeklis spēj vilkt piekabi, kas sver vairāk nekā 2,7 tonnas.
Automašīnas priekšpusē izvietotā kamera ir vēl viena unikāla aprīkojuma daļa Eiropas pikapu segmentā. Pateicoties tai, "Gladiator" vadītājs var skaidri redzēt mašīnas priekšā esošos objektus, kas ir īpaši noderīgi, braucot bezceļa apstākļos. Kamera, kas uzstādīta uz automašīnas priekšējā režģa, ļauj ērti pārredzēt ceļu ekrānā, tādējādi nodrošinot vieglu izvairīšanos no bedrēm un šķēršļiem. "Gladiator" kamera aprīkota ar pašattīrīšanās funkciju, kas nodrošina skaidru attēlu jebkuros laika apstākļos.
Visaptveroša drošība ar 65 risinājumiem
Jaunais "Jeep Gladiator" aizsargā autovadītāju ne tikai bezceļa apstākļos, bet arī jebkurā ikdienas braucienā – automašīnā ir 65 aktīvās un pasīvās drošības sistēmas, un tai pēc izvēles var pievienot arī papildu aktīvās drošības sistēmas, kas nodrošina komfortu un uzticamību ikdienā. Piemēram, adaptīvā kruīza kontroles sistēma pielāgojas priekšā braucošās automašīnas ātrumam, tādējādi atvieglojot tālus braucienus. Tikmēr frontālās sadursmes brīdināšanas sistēma paziņo par negaidītiem šķēršļiem uz ceļa, savukārt, uz ceļa iestājoties tumsai, automašīnai automātiski tiek ieslēgti tālās gaismas lukturi.
Sekojot līdzi tehnoloģiju attīstībai, "Jeep Gladiator" ir aprīkots arī ar dažādiem risinājumiem ērtākiem braucieniem. Auto pieejama "Uconnect" jaunākās paaudzes multivides un navigācijas sistēma ar 8,4 collu skārienjutīgu ekrānu. Informācijas panelis aprīkots ar krāsainu septiņu collu ekrānu, kas vadītājam ir ļoti ērti lietojams jebkurā situācijā. Tāpat automašīnas sistēma nemanāmi savienojas ar viedtālruni, tāpēc autovadītājs var braukt droši, nevienā mirklī nenovēršot skatienu no ceļa.
Jaunā "Jeep Gladiator" cena Baltijas valstīs būs, sākot no 62 990 eiro.