Foto: F64
Pavasara sākumā kūstošais sniegs atklāj ne vienu vien bedri ceļa segumā. Autovadītājiem ieteicams no bedrēm izvairīties, tomēr ne vienmēr tas izdodas. Taču vadītājs var mazināt automašīnas sabojāšanas risku, piemēram, pirms iebraukšanas bedrē samazinot ātrumu vai pareizi pagriežot riteņus.

Martā, kad no ielām un ceļiem nokūst sniegs, atklājas ceļa seguma bojājumi – daudz dažāda izmēra bedres. To veidošanos veicina biežas gaisa temperatūras svārstības zem un virs nulles atzīmes. Iebraucot bedrē, var tikt nopietni bojāti automašīnas riteņi, balstiekārta un stūres mehānisms.

Labākais risinājums, protams, būtu izvairīties no iebraukšanas bedrē, taču tas ne vienmēr ir iespējams. Īpaši tad, ja autovadītājam nepieciešams veikt pēkšņu, negaidītu manevru, bet aizmugurē vai priekšā atrodas citi satiksmes dalībnieki. Tas var novest pat pie negadījuma.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!