Foto: Publicitātes foto
Lai gan, dzirdot vārdu "mode", parasti iedomājamies par apģērbu, šis fenomens sniedzas daudz tālāk par cilvēka garderobi un ietekmē neskaitāmās dzīves jomas. Tajā skaitā automobiļus, bez kuriem daudzi Latvijā nemaz nevar iedomāties savu ikdienu.

Autoražotāju dizaina studijām ir jāveido ne vien savu modeļu un zīmolu identitāte, bet arī neizbēgami jāreaģē uz mūžam mainīgajām pasaules tendencēm.

Tā mūsdienu automašīnu interjerā aizvien vairāk parādās pārstrādāti materiāli, dizaineru un pircējus dialoga iespaidā parādās un pazūd krāsas, savukārt ražotājus ar dziļām tradīcijām, kā "Jaguar" vai "Land Rover", var ietekmēt pat karaliskā ģimene.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!