Pētījums atklāj, ka riepu maiņas termiņus vairāk neievēro vīrieši – 4%; savukārt sievietes ir krietni atbildīgākas – tikai 1% neievēro termiņus. Tāpat sadalījušies respondenti, kuri atbildējuši, ka ne vienmēr riepas nomaina laicīgi. Tāpat arī vienmēr riepas nomaina par 6% vairāk sieviešu, kā vīriešu.
Lūgti sarindot piecus faktorus, pēc kuriem veic riepu iegādi, kvalitāti 44% autovadītāji norādījuši kā primāro faktoru, 31% – kā sekundāru. Ražotājs un cena kā faktori sadalījušies ļoti līdzīgos rezultātos. 29% cenu norādījuši kā prioritāro faktoru, 28% kā sekundāro, savukārt 23% – kā trešo svarīgāko. Ražotāju ceturtā daļa (25%) atzīmējuši kā ceturto no pieciem faktoriem.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit