Foto: Shutterstock
Autobraucēji mēdz mainīt automašīnu ik pēc trim līdz pieciem gadiem. Tas nozīmē, ka pat vienas desmitgades laikā viņi divas vai trīs reizes var pārdot vecās un nopirkt jaunākas automašīnas. Odometra "attīšanas" problēma nepazūd, un tikai tās dēļ vien pircēji zaudē daudz naudas.

Krāpšanās ar nobraukumu ir viena no lielākajām problēmām lietoto automašīnu tirgū visā pasaulē. No likumdošanas viedokļa ir sarežģīti noteikt, kam pieprasīt atbildību. Kurš tieši ir atbildīgs par odometra sagrozīšanu? Tomēr šī satraucošā tendence joprojām pastāv, negodīgi cilvēki turpina uzpūst savu transportlīdzekļu vērtību, izdarot vienkāršāko – viltojot nobraukumu.

Automašīnu vēstures pārbaudes platforma "carVertical" veica pētījumu, lai noskaidrotu, tieši kādām automašīnām odometra viltojumi sastopami visbiežāk. Lai iegūtu pēc iespējas precīzus rezultātus, tika analizēta vairāk nekā 570 000 automašīnu vēsture. Pētījums atklāj, cik tieši daudz naudas pircēji pārtērē, pērkot automašīnu ar viltotu nobraukumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!