Vienai daļai pircēju šķitīs svarīgas emocijas, iekšējā sajūta un pirmais iespaids – ja iepaticies kāds konkrēts auto modelis, ko gan daudz vēl domāt? Tikmēr citi pircēji rūpīgi izsvērs savas vajadzības un iespējas, rūpīgi izpētīs tirgus piedāvājumu un iepazīsies ne tikai ar dažādu zīmolu modeļiem, bet pārskatīs arī visu veidu īpašos piedāvājumus.
Ir grūti pateikt, kurš galu galā izrādīsies apmierinātāks ar pirkumu, taču patiesība ir tāda, ka sagatavošanos darbus vajadzētu veikt abu veidu pircējiem, un šis ieteikums ir spēkā pat tad, ja šķiet, ka dīlera skatlogā jau esat noskatījuši perfekto ceļojumu partneri.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit