Foto: Publicitātes foto
Tehnikas entuziasti ir vienisprātis, ka visu riteņu piedziņas sistēmas ir teju vai neaizvietojamas, lai brauktu patiesi ātri un sportiski. Tās tiek izmantotas ne tikai apvidus automobiļos; pieaugot dzinēju jaudai, abu asu piedziņa kļūst aizvien populārāka arī sportiskajos sedanos. Un tā vien šķiet, ka vienas ass piedziņa šajā automobiļu segmentā piedzīvos to pašu likteni, kurš jau piemeklējis manuālo transmisiju – izmiršanu.

Pirms aptuveni trīs gadu desmitiem "Audi" un "Peugeot" bija vieni no pirmajiem autoražotājiem, kuri savus sportiskos sedanus aprīkoja ar četru riteņu piedziņas sistēmu. Augstākā līmeņa autosacīkstēs – pasaules rallija čempionātā – gūtā pieredze šo uzņēmumu inženieriem bija uzskatāmi pierādījusi šādu automobiļu priekšrocības.

Garantēta daudzpusība

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!