Par vienu no būtiskākajiem elektromobiļu trūkumiem tiek uzskatīta gaisa temperatūras lielā ietekme uz to darbības efektivitāti. Piemēram, ļoti zema temperatūra var krasi samazināt sniedzamību, savukārt karstums vasarā – būtiski palēnināt baterijas uzlādi. Tomēr patiesībā karstums nav problēma, un elektromobiļu vadītāji var baudīt lielākas iespējas atvēsināties nekā tradicionālo auto saimnieki.
Vasarā sēšanās saules sakarsētā auto nav nekas patīkams. Parasti to risina, atverot logus un cerot, ka karstais gaiss iespējami ātri aizplūdīs. Savukārt elektromobiļu īpašnieki šo problēmu atrisina ļoti vienkārši vai, pareizāk sakot, viņiem tāda nemaz nerodas, jo auto var atdzesēt iepriekš.
"Parasti elektrisko auto var ieprogrammēt, lai noteiktā laikā tas sasildītu vai atdzesētu salonu. Visefektīvāk tas darbojas, kad auto tiek uzlādēts, jo klimata iekārta enerģiju ņem no elektriskā tīkla, nevis baterijas. Tādējādi, lai pirms brauciena lieki nekarsētos, vienmēr vēlams dzesēšanai labāk izmantot laiku, kamēr auto pieslēgts elektrotīklam," saka "Auto Bild Latvija" redaktors Toms Timoško.