Situācija rada bažas visām iesaistītajām pusēm – Eiropas Savienības (ES) valstu iedzīvotājiem, uzņēmumiem, kuru komercdarbība ietver transporta pakalpojumus, un, protams, autoražotājiem, kuri meklē ceļus, kā radīt ekoloģiski tīrākus risinājumus un nodrošināt ilgtspējīgākus pasažieru un preču pārvadājumus.
"Iveco", "Volvo", MAN, "Daimler", "Scania", "Ford" un DAF pagājušā gada beigās parakstīja līgumu, apņemoties pārtraukt ar fosilo degvielu darbināmu komerciālo transportlīdzekļu ražošanu desmit gadus agrāk, nekā plānots, proti, 2030., nevis 2040. gadā, un koncentrēties uz ūdeņraža, elektriskās piedziņas un tīras biodegvielas tehnoloģijām. Šis dokuments atspoguļo šodienas realitāti, taču videi saudzīgāku transporta risinājumu meklējumiem ir senāka vēsture.