
Lai iekšdedzes dzinējs darbotos, tam nepieciešams degmaisījums, ko veido degviela un gaiss noteiktā proporcijā. Ja degvielu motora barošanas sistēma, pateicoties elektriskajam sūknim, no tvertnes spēj piegādāt, cik vien vajag, tad gaisa padevei ierobežojošais faktors ir atmosfēriskais spiediens. Tieši tādēļ motorus bez turbīnām vai kompresoriem sauc par atmosfēriskajiem dzinējiem, kas līdz 21. gadsimtam bija arī visizplatītākie autobūvē. Savukārt turbīna vai kompresors ļauj arī gaisu motora barošanas sistēmā piegādāt "cik tik vajag".
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Abonē un lasi vairāk:
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit