Šogad būtiski pieaudzis pieprasījums pēc finansējuma gan jauno, gan lietoto automašīnu segmentos, liecina "Swedbank" dati. Populārākais auto jauno automašīnu segmentā ir "Toyota", bet mazlietotu auto segmentā – BMW. Vidējā naudas summa, ko cilvēki atvēl lietota auto iegādei, ir aptuveni 6000 eiro, bet jauna auto iegādei tā pārsniedz 20 tūkstošus eiro. Zīmīgi, ka ik gadu pieaug to iedzīvotāju skaits, kas dod priekšroku tieši jauna auto iegādei no salona.
Pieprasījums pēc finansējuma jauna auto iegādei šī gada pirmajos astoņos mēnešos ir pieaudzis par 14%, salīdzinot ar analoģisku laika posmu 2020. gadā. Vidējā finansējuma summa ir gandrīz 21 tūkstotis eiro, bet pieprasītākās auto markas bijušas "Toyota", "Škoda", "Hyundai", VW un "Kia".
Šo zīmolu vidū līderpozīcijās ir tādi modeļi, kā "Toyota RAV4", "Toyota Corolla", "Škoda Octavia" un "Škoda Kodiaq". Katrs trešais jeb 32% no visiem jaunajiem auto ir ar zemu vai vidēju CO2 emisiju (līdz 130g CO2/km). Kopumā visvairāk izraudzīti auto ar benzīna dzinēju (80%).