Foto: Publicitātes foto
Kamēr uz pasaules ceļiem absolūto vairākumu veidoja automobiļi ar tradicionālu iekšdedzes dzinēju, bremzēšanas laikā radusies enerģija, pārvērsta siltumā, vienkārši izkūpēja gaisā. Taču, sākoties elektrifikācijai, parādoties hibrīdiem un elektromobiļiem, tapa arī risinājumi, kas ļauj šo enerģiju saglabāt un izmantot piedziņai, tādā veidā palīdzot samazināt patēriņu un veikt lielākus attālumus. Lai gan pirmajā acu uzmetienā šīs sistēmas var šķist sarežģītas, to "piejaucēšana" ir izrādījusies visnotaļ vienkārša.

Papildu enerģijas avots

Lai samazinātu automobiļu ietekmi uz vidi, ir jāmeklē veidi, kā mazāk noslogot iekšdedzes dzinēju, un tā dienasgaismu ieraudzīja dažādi elektrifikācijas risinājumi. Taču, lai tie varētu darboties, automobilim neatkarīgi no piedziņas tipa – vieglā, pašuzlādes, uzlādējamā hibrīda vai elektriskās piedziņas – nepieciešams papildu lādiņš.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!