Foto: Shutterstock
Kokiem lapas jau nokritušas, mājokļos apkures sezona jau ir sākusies, un agrā rītā termometra stabiņš rāda tikai dažus grādus virs nulles – prātīgākajiem autobraucējiem tie ir indikatori, ka ir pēdējais laiks automobilim mainīt riepas uz ziemas apstākļiem piemērotām. Pārējie tās mainīs, kā parasti – tikai līdz ar pirmo sniegu, veidojot milzu rindas pie riepu montāžas darbnīcām.

Tomēr, ja līdzšinējās ziemas riepas jau ir padilušas un pirms šīs vai varbūt nākamās sezonas tās būs jāaizstāj ar jaunām, neviens vien autobraucējs, pētot cenas, būs ievērojis, ka nu jau tas pats vai līdzīgs riepu modelis maksā dārgāk nekā iepriekš. Tā nu tas ir – pandēmija skārusi ne tikai pašu automobiļu ražošanu, kur pusvadītāju u.c. elektronisko komponenšu deficīts radījis piegāžu problēmas. Dārgākas kļuvušas arī spēkratiem paredzētās riepas… bet tajās taču nav nekādu "pusvadītāju"! Tad kāpēc tās kļuvušas dārgākas?

Šajā rakstā uzzināsi:
* Kāpēc Eiropas riepu ražotāji strādā ar savu maksimālu izlaides kapacitāti
* Kāpēc automobiļu riepas no Āzijas kļuvušas dārgākas
* Kuru tirgus segmentu sadārdzinājums skāris visvairāk
* Kāpēc nepieciešamību pēc jaunām riepām nevajadzētu atlikt uz nākamo gadu

"Piegāžu izmaksas no Ķīnas gada laikā pieaugušas par...

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Nosaki "Delfi" auditorijas mīlētākos autorus "Delfi autoru balsojumā 2024"!Iepazīsties ar visiem autoriem un viņu saturu ŠEIT