Rudens izskaņa ir darbīgākais laiks konkursā "Latvijas Gada auto", jo tad noslēdzas jauno automobiļu pieteikšana konkursam un sākas intensīvs žūrijas darbs, tos salīdzinot un vērtējot. Arī šis gads nav izņēmums, un no 25. līdz 28. novembrim "Ulbrokas Pērlē" norisinājās "Latvijas Gada auto 2022" lielais testa brauciens, kur vienkopus ir visi 28 konkursa dalībnieki.

Savstarpēji kontrastējoši modeļi ir sastopami ik gadu, tomēr šogad jauno automobiļu klāsts ir īpaši raibs, un noteikt konkursa septiņus finālistus nav viegls uzdevums. Viens no galvenajiem jautājumiem ir, vai "Latvijas Gada auto" titulu beidzot iegūs elektriskais auto? Pamatoti, jo trešdaļa no pretendentiem ir tieši bezizmešu automobiļi – deviņi elektroauto un viens ūdeņraža auto. Tie priecē ar straujāku dinamiku, klusu gaitu un nu jau garākiem braucieniem. Tomēr tie joprojām ir samērā dārgi, un arī pārējie konkursa pretendenti ar tradicionālākiem piedziņas veidiem ir pievilcīgi un titula cienīgi.

Konkursam "Latvijas Gada auto 2022" pieteikti šādi automobiļi: "Škoda Enyaq iV", "Škoda Kodiaq", "Mercedes-Benz EQV", "Audi Q4 e-tron", "Audi e-tron GT", "Volkswagen ID.4", "Volkswagen Arteon Shooting Brake", "Jeep Gladiator", "Jeep Compass", "Fiat 500e", "Nissan Qashqai", "Cupra Formentor", "Renault Arkana E-Tech Hybrid", "Mini", "Opel Mokka", "Peugeot 508 PSE", "Peugeot 3008 Hybrid4", "Hyundai Tucson", "Hyundai Ioniq 5", "Hyundai i20", "Hyundai Bayon", "Hyundai Santa Fe", "Seat Arona", "Citroën C4", "Citroën C3 Aircross", "Citroën e-C4", "Citroën e-Space Tourer" un "Toyota Mirai".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!