Foto: Privātais arhīvs

Šī gada 6. janvārī Vācijas taksometra vadītājs Hansjergs fon Gemmingens-Hornbergs ar savu "Tesla Model S" sasniedza 1,5 miljonu kilometru nobraukumu – tas ir rekorda rādītājs šim gandrīz 10 gadus vecajam amerikāņu elektromobilim. Tomēr interesējošākais jautājums daudziem būs, vai tas viņam izdevies ar auto izlaides brīdī uzstādīto motoru un akumulatoru. Atbilde ir nē – šie agregāti ir mainīti un ne reizi vien.

Ar šo "Tesla Model S P85", kas izlaides brīdī bija visjaudīgākā šī elektromobiļa versija, apaļš miljons kilometru tika sasniegts 2019. gada 28. novembrī, bet 2020. gada 15. oktobrī nobraukums sasniedza 1,2 miljonus kilometrus. No odometra rādījuma hronoloģijas izriet, ka vācu taksists ar šo elektromobili gadā nobrauc vairāk nekā 200 tūkstošus kilometru.

Kā noskaidrojis elektromobiļu specializētais izdevums "Inside EV's", kas Gemmingena-Hornberga gaitām seko pastāvīgi, šim rekorda nobraukuma "Tesla Model S" elektromobilim motors un akumulators ir mainīts vairākkārt.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!