BMW jau 15. gadu pēc kārtas noturējis līderpozīciju jauno automašīnu "premium" segmentā. 2021. gadā Latvijā tika piereģistrēti 582 jauni BMW automobiļi, kas ir jauns rekords un kas ļāvis ievērojami palielināt tirgus daļu.
BMW ir pārdotākais "premium" auto zīmols Latvijā jau kopš 2007. gada, un pagājušā gadā tika sasniegti jauni pārdošanas rekordi. Ja pirms pandēmijas 2019. gadā Latvijas klientus sasniedza 509 jauni BMW, tad 2020. gadā bija vērojams kritums līdz 432 vienībām. Jāatzīmē gan, ka kopējais tirgus kritums 2020. gadā bija 26%, kamēr BMW gadījumā tas bija vien 15%. Pagājušajā gadā BMW Latvijā izdevās ne vien atgriezties pirms pandēmijas līmenī, bet gan to ievērojami pārsniegt, piereģistrējot 582 jaunus spēkratus.
Šāds rezultāts BMW ļāva pacelties līdz septītajam pārdotākajam pasažieru auto ražotājam Latvijā, vienlaikus ievērojami palielinot arī savu pārsvaru "premium" segmentā. Ja 2019. un 2020. gadā BMW "premium" segmenta tirgus daļa bija nedaudz zem 30%, tad 2021. gadā tā palielinājās līdz ievērojamiem 36,7%. Ja visa "premium" segmenta izaugsme pagājušajā gadā bija 6%, tad BMW izaugsme pret 2020. gadu bija iespaidīgi 35%.