Kā norāda Ernests Jakubonis, "Iveco" zīmola vadītājs Baltijas valstīs, tas attiecas arī uz transporta nozari. Rūpīgi izvērtējot biznesa organizācijas procesus, autoparku īpašnieki var ne tikai atrast jaunus veidus, kā ietaupīt naudu, bet arī samazināt ietekmi uz vidi –, pat neatsakoties no automašīnām, kas darbojas ar dīzeļdegvielu.
"Ir daudz risinājumu, pat paliekot pie pašlaik aktuālajām dīzeļmašīnām, un viens no tiem ir optimizēt to izmantošanu. Piemēram, 3,5 tonnas komercauto vietā izmantojot 5 vai 7 tonnu mašīnu no tā paša segmenta, viena kravas kilograma pārvadāšanas izmaksas samazinās par gandrīz trešdaļu, bet CO2 emisija – teju uz pusi," rēķina Jakubonis.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit