Krievijas luksusa automobiļu ražotāju "Aurus" nebeidz vajāt problēmas – ražošanas apjomi ir desmitkārt zemāki nekā plānots, bet acīmredzamas montāžas kvalitātes problēmas ir ne tikai pirms sērijveida ražošanas eksemplāriem, bet arī klientiem piegādātajiem automobiļiem. Rezultātā darbu zaudējis jau otrais "Aurus" markas vadītājs un pie samilzušo problēmu risināšanas ķēries kravas auto ražotājs "KamAZ".
Šomēnes no "Aurus" ģenerāldirektora amata atkāpies Adils Širinovs (attēlā), kurš šajā postenī bija pavadījis divarpus gadus. Tā ir jau otrā "Aurus" vadītāja maiņa pēdējo trīs gadu laikā – līdz Širinovam kompāniju vadīja vācietis Gerhards Hilberts, kuru no amata atstādināja 2019. gada vasarā. Par jauno "Aurus" vadītāju kļuvis Nikolajs Hodosevičs, kurš līdz šim bija "KamAZ" vadītājs.
Turklāt izmaiņas skars ne tikai vadošo amatu, bet arī kompānijas dalībnieku sastāvu, kurā "KamAZ" iegūs vislielāko ietekmi. "Aurus" dibinātāju sastāvu pametīs kompānija "Sollers" un Krievijas Centrālais zinātniski pētnieciskais automobiļu un motoru institūts (NAMI), un to daļas (64%) nonāks "KamAZ" kontrolē, vēsta "Drom.ru".