Foto: Shutterstock
Elektromobiļu tirgus piedzīvo īstu bumu. Ja agrāk elektriskos modeļus piedāvāja tikai daži zīmoli, un tie drīzāk bija nišas produkti, ko iegādājās entuziasti, tad šobrīd elektriskie auto ir atrodami katra ražotāja piedāvājumā.

Par to, ka izvēle mūsdienās ir krietni plašāka, liecina arī tas, ka jauna automobiļa pircējam vairs nav jāakceptē ar dizainu, virsbūves tipu vai praktiskumu saistīti kompromisi. Vairāki autoražotāji jau šobrīd gandrīz visus savus modeļus piedāvā gan ar iekšdedzes dzinēju, gan elektrisko piedziņu.

Tādējādi vienīgais būtiskais elektromobiļu trūkums pašlaik ir augstāka iegādes cena, ja salīdzina ar tradicionālajiem spēkratiem. Tiesa gan, šajā salīdzinājumā bieži vien netiek ņemts vērā, ka ilgtermiņā elektromobiļa ekspluatācijas izmaksas ir zemākas, tā kompensējot sākotnējo cenas starpību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!