Tallsinki – Monte Carlo 2018 Rīgā
Foto: DELFI
Kaut arī elektroautomobiļiem ir krietni mazāk dažādu kustīgo detaļu nekā tradicionālās degvielas spēkratiem, un ikdienā apkope varētu būtu maciņam saudzīgāka, tomēr jārēķinās, ka būtiskāki remonti mēdz būt sarežģītāki un dārgāki, jo tam ir nepieciešamas gan specifiskas zināšanas, gan aprīkojums, vērtē eksperti.

Elektroauto īpašniekiem jāatceras, ka svarīgākās šā dzelzs rumaka komponentes, par kurām jārūpējas, ir akumulators, bremzes un riepas.

Vienlaikus jāpatur prātā, ka šajā automašīnā vairākām detaļām ir augsts spriegums, tas nozīmē, ka tos remontēt vai apkopt var sertificēti meistari, kas zina gan elektrospēkratu uzbūvi, gan ar to saistītos drošības pasākumus. Cilvēkiem bez šādām zināšanām nevajadzētu ķerties pie oranžas krāsas komponentēm vai savienojumiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!