Elektrisko transportlīdzekļu piedāvājums un iespējas to pielāgot strauji aug. Šo apgalvojumu apstiprina Zviedrijas kompānija "Scania", izmēģinājumiem reālos apstākļos nododot pilnībā elektrisku 80 tonnu kokvedēju un 64 tonnu kravas auto ķīmisko vielu pārvadāšanai.
Nozīmīgie tehniskie sasniegumi lieljaudas elektriskās mobilitātes jomā ir panākti, cieši sadarbojoties ar klientiem, kuri noteica nepieciešamību pēc šāda transporta, uzsver "Scania" pārstāvji.
Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Mašīnzinību, transporta un aeronautikas fakultātes Automobiļu katedras pasniedzējs Oskars Irbītis skaidro, ka tehniski elektriskā piedziņa spēj tikt galā ar šādām slodzēm, un tās pielietošana savā ziņā ir likumsakarīga, jo elektriskajiem motoriem ir labāki griezes momenta raksturlielumi nekā iekšdedzes dzinējiem.