Foto: Shutterstock
Transportlīdzekļu nākotne ir elektriska vai vismaz "hibrīda", tomēr šī nākotne nav tikai par ražošanu, pārdošanu un pirkšanu, tā ir arī par šo automašīnu apkopi un remontu. Gan autorizētajiem un neatkarīgajiem auto servisiem, gan profesionālajām izglītības iestādēm jau laikus ir jādomā par atbilstoši kvalificētu speciālistu pieejamību, uzsver "IC24.lv" vadītājs Kaspars Viļumsons.

Liela daļa automobiļu zīmolu noteiktā laika periodā ir apņēmušies pārtraukt ražot benzīna vai dīzeļdegvielas dzinēju spēkratus. Biežāk publiski tiek minēts 2030., 2040. vai 2050. gads, kad no konveijeriem ripos tikai elektriskie dzelzs rumaki.

Vienlaikus elektrisko auto tirgus izaugsmi virza arī valdības. Ne velti, pēdējā ANO Klimata pārmaiņu konferencē Glāzgovā 30 valstis, tostarp Lielbritānija, Kanāda, Indija, Nīderlande, Norvēģija, Polija un Zviedrija, parakstīja apņemšanos, ka no 2035. līdz 2040. gadam tajās pakāpeniski tiks izbeigta tradicionālo degvielu auto pārdošana.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!