Foto: Publicitātes foto
Lai gan auto ražotāji cer, ka pusvadītāju krīze varētu tikt atrisināta šāgada otrajā pusē, tomēr visticamāk mikročipu trūkums varētu ieilgt visa 2022. gada garumā, lēš Minhenē bāzētā globālā konsultāciju uzņēmuma "Roland Berger" analītiķi.

Eksperti mudina autobūves nozarei sākt meklēt inovatīvākus ražošanas veidus, lai mazinātu atkarību no šīm komponentēm.

Vienlaikus omikrona izplatība rada papildu bažas. Vīrusa straujā izplatība ietekmē pavisam ko citu, proti, darbaspēka pieejamību, kas var atstāt negatīvas sekas ne vien uz dažādu detaļu izgatavošanu, bet arī pašu autobūves nozari kopumā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!