Tiesa, arī ar jauno procedūru solītais ne vienmēr atbilst tam, ko cilvēks redz pie degvielas stacijas sūkņa, savukārt elektroauto īpašnieki šo nesakritību īpaši izjūt ziemā un braucot pa sliktiem ceļiem.
Runa ir par Jauno Eiropas braukšanas cikla metodiku (NEDC), kas bija spēkā no 1992. gada, un Pasaules saskaņoto vieglo transportlīdzekļu testa procedūru (WLTP), kas to nomainīja 2018. gadā un kas vienādi attiecas gan uz auto ar iekšdedzes dzinēju, gan elektromobiļiem. Tās ieviešanas mērķis bija iegūt rādītājus, kas, no vienas puses, daudz patiesāk atspoguļotu normālu ikdienas ekspluatāciju un, no otras, dotu precīzākus datus par CO2 emisiju, ar kuru sasaistīti daudzi regulējumi un nodevas.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit