Foto: Publicitātes foto

Tāpat kā visa "Volkswagen" grupa, "Audi" tiecas pēc vīzijas par oglekļa izmešu ziņā neitrālu mobilitāti un tiecas sasniegt klimatneitralitāti līdz 2050. gadam. Uzsvars tiek likts uz elektroauto, taču "Audi" palielina arī savu iekšdedzes dzinēju vides ilgtspējību. Uzņēmums apstiprinājis vairāku tā pašreizējo sešu cilindru dīzeļdzinēju izmantošanu ar atjaunīgo resursu degvielu – hidrogenēto augu eļļu jeb HVO.

"Ar mūsu stratēģiju "Vorsprung 2030" mēs tiecamies pēc skaidri noteiktā mērķa, ka visi mūsu jaunie modeļi no 2026. gada būs tikai elektriski. Tādējādi mēs sniedzam svarīgu ieguldījumu ceļā uz oglekļa izmešu ziņā neitrālu mobilitāti," norāda "Audi" tehniskās attīstības vadītājs Olivers Hofmans.

"Tai pat laikā mēs optimizējam mūsu pašreizējo iekšdedzes dzinēju portfeli, lai panāktu lielāku efektivitāti un zemāku izmešu apjomu. Viens no veidiem, kā mēs to paveicam, ir nepieciešamo tehnisko pamatu radīšana tādu ilgtspējīgu degvielu kā HVO izmantošanai," saka Hofmans.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!